Digital Transformers Track

De volgende stap voor digitale breinen en jonge honden.

Vind jij de toekomst ook fascinerend? Wij ook! Digitale transformatie is een feit en hertekent organisaties op elk niveau.

Het doel van deze track is niet vermijden dat je op je gezicht gaat door veranderingen. Het is  verandering een gezicht geven. Na deze track ben je in staat om concrete projecten op te starten en je organisatie mee te nemen in het universum van digitalisering en innovatie. Deze track bereidt je voor op de rol van Digital Transformer; je geeft hier je vaardigheden en kennis een stevige boost!

Wat komt aan bod:

Digital Strategy & Agile Ways of Working (2 dagen)

Je begint met te denken zoals een start-up: je bouwt ‘user stories’ en leert over ‘lean’ methodes en ‘scrum’ praktijken. Je leert werken met het Business Model Canvas.

Empowering Leadership (1,5 dagen)

Je leert het kader te creëren waarbinnen je team met de nodige autonomie kan werken. Je leert de belangrijkste technieken van coaching, hoe je teamleden prikkelt en uitdaagt en waar nodig verantwoordelijk houdt.

Process Design & Facilitation (1 dag)

Ontdek hoe je je eigen workshops en meetings kan ontwerpen om het maximale potentieel uit je deelnemers te halen. Leer de belangrijkste vaardigheden van een facilitator in het creëren van vertrouwen, faciliteren van meningsverschillen en komen tot gedragen beslissingen.

Human Centered Design (2 dagen)

Leer je klanten op de eerste plaats te zetten in de wijze waarop je producten en diensten worden bedacht, geprototyped, gewireframed,… Leer hoe je echte ervaringen creëert en de efficiëntie daarvan opvolgt.

Creating Innovation (1 dag)

De meest complexe problemen vragen de helderste geesten en de meest effectieve methodes. Je leert hier hoe je met innovatie aan de slag gaat en hoe je problemen kan transformeren in ideeën, oplossingen en experimenten.

Digital Marketing (2 dagen)

Activering, acquisitie, conversie, retentie en optimalisatie hebben geen geheimen meer voor jou na deze diepgaande duik in de digitale marketing funnel.

Data Driven Decision Making (1,5 dagen)

Data analyse stuurt beslissingsprocessen: je krijgt een introductie in (big) data en hoe die te gebruiken in het nemen van beslissingen in de dagelijkse praktijk.

Precies wat u zoekt? Of toch graag nog wat toelichting?

Neem contact met ons op

Aanverwante services

Inzichten

Categorie:
  • Veerkrachtige mensen
  • Geen categorieën

This post feed contains no content.

Please add some post posts to load them here.

Add Post Posts Now →